Vilkår og betingelser – Dar Support4u

Sist oppdatert: 04.09.2025

Disse vilkårene gjelder for alle tjenester levert av Dar Support4u (org.nr. 930878812), heretter kalt Support4u. Ved bestilling av tjenester fra Support4u bekrefter du at du har lest og akseptert disse vilkårene.


1. Tjenester

Support4u tilbyr on-site IT-support til bedrifter og private. Vi bistår med feilsøking, installasjon, oppsett, rådgivning og andre tjenester innen IT. Vi gjør vårt beste for å løse kundens problem, men kan ikke garantere at alle problemer lar seg løse.


2. Priser og betaling

  • Alle priser oppgis i NOK med mindre annet er angitt.

  • Timepris og eventuelle tillegg fremgår av vår prisliste.

  • Kveld, helg og utrykning kan medføre tillegg i pris.

  • Betaling kan gjøres på stedet via vipps eller straks betaling.

  • Kan også sende faktura etter avtale med 14 dagers betalingsfrist. Ved forsinket betaling kan det påløpe purregebyr og forsinkelsesrente iht. gjeldende satser.


3. Bestilling og avbestilling

  • En bestilling anses som bindende når den er bekreftet av Support4u.

  • Avbestilling må gjøres senest 24 timer før avtalt tid. Ved senere avbestilling kan Support4u fakturere for minimum én time.


4. Ansvarsbegrensning

  • Kunden er selv ansvarlig for å ta sikkerhetskopi av data før Support4u utfører arbeid.

  • Support4u er ikke ansvarlig for tap av data, driftstap eller indirekte skader som følge av arbeid utført.

  • Hvis det lar seg gjøre, kan Support4u ta sikkerhetskopi av kundens data etter kundens ønske mot et tillegg.
  • Vårt ansvar er begrenset til det beløpet kunden har betalt for den aktuelle tjenesten.


5. Personvern og konfidensialitet

  • Support4u behandler all kundedata konfidensielt og kun for å utføre avtalte tjenester.

  • Vi følger gjeldende personvernregelverk (GDPR).

  • For mer informasjon, se vår personvernerklæring.


6. Reklamasjon og klager

  • Dersom du mener tjenesten ikke er levert som avtalt, må du melde fra innen rimelig tid.

  • Forbrukerkunder har rettigheter etter forbrukerkjøpsloven.

  • Tvister forsøkes løst i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, behandles saken etter norsk lov med [ditt lokale tingrett] som verneting.


7. Force majeure

Support4u er ikke ansvarlig for forsinkelser eller manglende levering som skyldes forhold utenfor vår kontroll, som strømbrudd, nettverksfeil, leverandørsvikt eller naturhendelser.


8. Endringer i vilkår

Support4u kan oppdatere disse vilkårene ved behov. Oppdatert versjon vil alltid være tilgjengelig på vår nettside.

Trenger du hjelp?

Har du spørsmål om våre vilkår og betingelser? Ta kontakt med oss for en hyggelig prat. Vi i Support4U.no er her for å hjelpe deg!